Csak az foglalt, akin fekszenek!
2011.08.25. 12:17
Ez az állítás nem csak a párkapcsolatban, a pasizás/csajozás terén igaz, hanem a marketing világában is. Nincs olyan szakember, akit ne lehetne megfelelő ajánlattal elcsábítani. Csak az akit éppen tömnek. Ugye?
A sales területről a valóban jókat épp ezért nehéz megmozdítani - mert őket folyamatosan tömik és jóllakatják. Ám ha érzelmileg nem kapnak eleget, csak ki vannak fizetve, csak pénzügyileg érzik biztonságban magukat, bizony a legjobb kurva is stricit vált - sőt a kurvából lesz a legjobb feleség. Tehát leléphet az ügyfélkörrel és akár megnyithatja a konkurenciádat.
A marketinges pedig nagyon sokat tud a cégedről. Minden struktúrát, stratégiát ismer. Vajon mit szólsz, ha a konkurencia elviszi a tiedet? Esetleg te szoktad elkötni a sarokról a konkurencia legjobban tejelő üdvöskéjét?
- Magad csinálod, vagy megbízol vele egy fejvadászt?
- Hogyan kezeled, ha lelép és "saját szakállára" vállalkozni kezd - a te kapcsolati tőkédből?
- Érzed, hogy a vállalat vezetőnek lenni strici egy meló?
- Hogyan csábítsunk el másokat?
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.